Subject: FW: Pärnu maakond Tõstamaa alevik Varbla mnt 12 võrgu ümberehituse elektriprojekti kooskõlastus, TC0303 muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 11:13:35 +0300

Tere

Edastan regimiseks, muudatus, eelnev 01.08.2024  nr 7.1-2/24/12714-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
Sent: Friday, September 13, 2024 12:16 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: RE: Pärnu maakond Tõstamaa alevik Varbla mnt 12 võrgu ümberehituse 
elektriprojekti kooskõlastus, TC0303

Tere

Enefit soovib lisada elektrivõrgu trassi ka sidetrassi. Vajalik seadustada 
ka tulevane sidetrass.

Lisasin trassi joonisele ja tegin sidele eraldi kasutusõiguse plaani.

Palun kooskõlastada.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie 
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: kolmapäev, 31. juuli 2024 15:15
To: Hövel, Jalmar < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: FW: Pärnu maakond Tõstamaa alevik Varbla mnt 12 võrgu ümberehituse 
elektriprojekti kooskõlastus, TC0303
Importance: High

Tere

Projektist,

Hästi loetav projekt, Tänud!

Km-er on vähe nihkesse läinud., peaks olema km 37,98 parandada kõikidel 
dokudel

Parimat

Gunnar Mägi

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 18, 2024 11:14 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Pärnu maakond Tõstamaa alevik Varbla mnt 12 võrgu ümberehituse 
elektriprojekti kooskõlastus, TC0303

Tere Gunnar Mägi!

Sulle on määratud uus tööülesanne:

Pealkiri:

Pärnu maakond Tõstamaa alevik Varbla mnt 12 võrgu ümberehituse 
elektriprojekti kooskõlastus, TC0303

Tööülesanne:

Täitmiseks

Kommentaar:

URL:

https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/348ba35a-a54f-4e44-bb6d-6af4e900b5de

Tähtaeg:

09.08.2024

Resolutsioon:

Algataja:

Melika Alliksoo

Vastutaja:

Gunnar Mägi

Delegeerija:

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.